Vraag en Antwoord

Ik wil mijn bestelling annuleren , kan dat?

Ja stuur een mail

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen ? Na het afronden van je bestelling sturen wij je een bevestigingsmail. Als je deze bevestigingmail hebt ontvangen kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is doorgekomen. Levering

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

De leveringstermijn bedraagt gemiddeld 1 tot 3 werkdagen.

Kan ik op een ander afleveradres laten bezorgen?

Ja dat kan. Je geeft bij het invullen van je gegevens het gewenste adres in.

Er is een artikel niet meegeleverd , hoe kan dit?

Wij doen ons uiterste best een up-to-date assortiment te tonen op onze site. Mocht dit een enkele keer niet het geval zijn, sturen wij eerst een mail dat het product tijdelijk niet voorradig is. Hierbij heeft u zelf de keuze of u de bestelling in delen wilt ontvangen of wilt wachten tot de bestelling compleet is. Het kan ook zo zijn dat een artikel niet meer binnen komt, dan heeft u de mogelijkheid de bestelling te annuleren of een soortgelijk product uit te zoeken. Wij sturen hier ook altijd een mail voor zodat u zelf deze keuze kunt maken.

 


 

De meest recente versie van de algemene voorwaarden kunt u hier downloaden:
Mijn Account > Download > Algemene voorwaarden

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein